Saturday, June 9, 2007

OUT OF MY LIFE!!!


Ήρθε η ώρα να σου μιλήσω έξω απ'τα δόντια...Και είμαι τόσο δειλή που θα σου τα γράψω εδώ και έτσι δεν θα τα διαβάσεις ποτέ...!

Πέρασαν τρείς βδομάδες απο την τελευταία φορά που ήρθες ΞΑΝΑ για να αναστατώσεις τη ζωή μου...! Ξέχασες δήθεν το ρολόι σου εδώ...δεν έπεσα στην παγίδα...πέρασα και σου το άφησα έτσι ξερά...δεν ξέρω πώς σου φάνηκε αυτό...εμένα μου άρεσε! Ακόμα δεν έχεις δώσει σημεία ζωής από τότε και σε παρακαλώ πολύ ΜΗΝ ΤΟ ΚΑΝΕΙΣ!

Μην το κάνεις επειδή προσπαθώ...ναιιι βρε προσπαθώ με κάποιον άλλο...δεν το περίμενες ε? Η αλήθεια είναι πως ούτε κι εγώ το περίμενα...Ήρθε τυχαία και είπα να το δοκιμάσω...! Δεν εχει καμία απολύτως σχέση μαζί σου δεν μοιάζετε σε τίποτα...τα μάτια του δεν έχουν το χρώμα των δικών σου, και τα χείλη του δεν έχουν την ίδια γεύση με τα δικά σου...! Με κάνει όμως να γελάω και δείχνει να νιάζεται...! Πράγμα που δεν έβλεπα απο 'σένα εδώ και πάρα πολύ καιρο! Δεν ξέρω τελικά αν θα καταφέρει να πάρει τη θέση σου στην καρδιά μου, προσπαθώ να σε παραμερίσω σιγά σιγά για να μπορέσει να εγκατασταθεί αλλά εσύ αρνείσαι πεισματικά να παραχωρίσεις τη θέση σου...! Γιατί το κάνεις αυτό?? Δεν νομίζεις πως είναι λιγάκι εγωιστικό...? Μου λείπεις ρε γαμώτο και σε σκέφτομαι...! Όλα σε θυμίζουν που λέει και η Χαρούλα...Το σοκολατένιο γάλα της Galaxy που μου έφερνες την νύχτα όταν τελείωνες απο το club που δούλευες τώρα έχει τη γεύση σου...Κάθε φορά που το βάζω στο στόμα μου περιμένω να σε ακούσω να μου λές "νύσταξα...καληνύχτα...", να με φιλήσεις, να με πάρεις αγκαλιά και να κοιμηθούμε...Μάλλον θα το αλλάξω...απο τώρα και στο εξής θα πίνω καφέ...! ΜΟΝΟ ΚΑΦΕ ΜΠΑΣ ΚΑΙ ΞΕΚΟΥΜΠΙΣΤΕΙΣ!!! Το παλιό μου άρωμα που φορούσα εδώ και χρόνια (ήταν το πρώτο πράγμα που σχολίασες μόλις γνωριστήκαμε...θυμάσαι...?) , τώρα η μυρωδιά του μου τρυπάει τη μύτη και φτάνει κατευθείαν στην καρδιά μου και την ξεσκίζει...ΑΚΟΥΣ ΤΗΝ ΞΕΣΚΙΖΕΙ!!!! Την κάνει κομμάτια ξανά και ξανά όπως έκανες κι εσύ...! Τώρα όσο και να το αγαπούσα το άλλαξα...Και αυτό το νέο που έχω πάρει με κάνει να νιώθω ότι κουβαλάω μια ξένη μυρωδιά πάνω μου...ΚΑΙ ΦΤΑΙΣ ΕΣΥ ΓΙΑΥΤΟ!!!

Η ενυδατική after sun που χρησιμοποιώ πάλι μυρίζει "εμάς"...πέρσι το καλοκαίρι που δεν ήμασταν μαζί αλλά σε έβλεπα συνέχεια...μετά την παραλία...κάθε φορά! Θα σταματήσω να την χρησιμοποιώ κι αυτήν θα αλλάξω μάρκα...μπάς και σταματήσω να σε βλέπω μέσα στις "ιριδίζουσες πέρλες της που τονίζουν το μαύρισμα..." Θυμάσαι που με ρωτούσες γιατί "γυαλίζω"? Εγώ το θυμάμαι και γελάω ακόμα...! Είναι και αυτή η καταραμένη η κάρτα που μου είχες γράψει στη γιορτή μου εδώ που την διαβάζω και την ξαναδιαβάζω συνέχεια... "χρόνια σου πολλά όμοφη μου και να χαμογελάς πάντα γιατί έχεις το πιο όμορφο χαμόγελο του κόσμου..." Θα την σκίσω, θα την πετάξω στα σκουπίδια, θα χαμογελάσω μια τελευταία φορά μπροστά στον καθρέφτη, θα σε δώ να χαίρεσαι, θα σου πω "στα τσακίδια" και δεν θα χαμογελάσω ποτέ ξανά! Θα σταματήσω να χαμογελάω ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ!

Λοιπόν αγάπη μου πολύ ασχολήθηκα μαζί σου...Δες κατάντια...αφήνω ένα άνθρωπο που νιάζεται, να περιμένει να του απαντήσω στο μήνυμα και γράφω σ'εσένα που δεν δίνεις δεκάρα και στο κάτω κάτω δεν θα τα διαβάσεις ποτέ...! Τι λές...? Θα τα μαζεύεις σιγά σιγά? Άντε λοιπόν δίνε του, φύγε, ΕΞΑΦΑΝΙΣΟΥ!...Πάρε την κοπέλα σου και άντε στο διάολο...Η καρδιά μου και το μυαλό μου έχουν αρχίσει να δυσανασχετούν απο την παρουσία σου...! Let me let go...! ΦΥΓΕΕΕ! Γιατί δεν φεύγεις ρε γαμώτο...???


"Another night and I bleed They all make mistakes and so did we But we did something we can never turn back right
Find a new one, to fool Leave and don't look back, I won't follow We have nothing left, It's the end of our time
We can't cry the pain away We can't find a need to stay There's no more rabbits in my hat to make things right
Out of my life, Out of my mind Out of the tears we can't deny We need to swallow all our pride And leave this mess behind Out of my head, Out of my bed Out of the dreams we had, they're bad Tell them it's me who made you sad Tell them the fairytale gone bad "

18 comments:

Σπύρος Σεραφείμ said...

αυτές τις ημέρες, από το περιοδικό, έχω για τεστ ντράιβ ένα Χάμερ. Το μεγάλο. θες να τον πατήσω και να βάλω και όπισθεν;
Ένα "ναι" πες μου...

Κάτι τέτοιοι τύποι υπάρχουν και μετά λένε ότι όλοι οι άντρες είναι μα#@#@#ες
άντε, γιατί τσατίστηκα τώρα με τον "κύριο".

APSOY said...

Εφόσον δεν αξίζει, γιατί του δίνεις αξία;
Γιατί επιλέγεις να αλλάξεις τον τρόπο ζωής σου και κυρίως το κάθε πότε θα χαμογελάς... αφού δεν αξίζει;;;

Πάντως...off the record...
Από κάποιον που όταν νυστάζει σου λέει "Νύσταξα...Καληνύχτα", μπορείς να βρεις κάποιον που θα λέει "Νύσταξες;...Να πούμε καληνύχτα?"

Έχει μια κάποια διαφορά ;)
Η μεγαλύτερη "εκδίκηση" πάντως, είναι να συνεχίσεις τη ζωή σου! Με την ίδια ενυδατική, το ίδιο ρόφημα, το ίδιο άρωμα και το ίδιο...ίσως και περισσότερο χαμόγελο!
Και τότε θα βλέπεις την κάρτα και θα την αγνοείς...:)
Αυτά από μένα...

Paranoia said...

Λοιπόν τα πήρα πάλι!
Και δεν τα πήρα με τον κύριο.
Τα παίρνω με σένα που είσαι κολλημένη στις ενυδατικές στα άφτερ σέιβ και στα συναφή!
Με σένα που αφού δεν έκλεισες τη σελίδα παλινδρομείς και αυτοπυρπολείσαι!
Που δίνεις στον εαυτό σου το δικαίωμα να ΣΕ λυπάσαι!
Που κάνεις κάτι άλλο για να κλείσεις την τρύπα που εκείνος άφησε.
Που αγαπάς ελάχιστα τον εαυτό σου.
Και τον σέβεσαι ακόμα ελαχιστότερα.
Που τον πείθεις με λάθος επιχειρήματα.
Άκου με και πέτα τα στη θάλασσα:
Για σένα κάνε το κάθε τι. Μόνο για σένα. Χέστον αυτόν, πέρασε στο παρελθόν. Άσε τις αντεκδικήσεις και τα πείσματα στον εαυτό σου οφείλεις, ούτε σ’ αυτόν ούτε σε μας.
Η επιβεβαίωση θα αρχίσει από σένα.
Ανασφαλής? Γιατί? Χρωστάς σε κάποιον την αυτοκαταστροφή σου? Οφείλεις γραμμάτια?
Ο έρωτας πρέπει να είναι αμφίδρομος για να είναι επαρκής! Αφορίζεις το μέλλον με πρόσχημα το παρελθόν. Ξεκόλλα ! και τρέξε παίρνοντας βαθιές ανάσες, αύριο, μεθαύριο, σε 2 χρόνια θα λες : πόσο ανόητη υπήρξα!
Το παρελθόν μας δυναμώνει ακόμα κι αν στάζει αίμα και πόνο. Έτσι θα δυναμώσεις να δεις το τώρα και το αύριο με καθαρά ματάκια! Τι το θες το κολλύριο 24/24?
Η ζωή είναι δικιά σου και δεν μου πέφτει λόγος, ακόμα κι αν σε θύμωσα. Δεν είναι που δεν σε ένιωσα. Είναι που σε νιώθω βαθιά και θυμώνω, ξαναζώντας στιγμές πόνου δικές μου ατέλειωτες. Μόνο που τότε όσα έγραφα τα φύλαγα σ’ ένα συρτάρι. Και κάθε φορά έκλαιγα διαβάζοντάς τα. Δεν υπήρχαν μπλογκς, δεν υπήρχαν φίλοι απρόσωποι αλλά τόσο κοντά μου. Και το σπουδαιότερο? Οι φίλες τότε που έλεγαν πως με ένιωθαν δεν είμαι και τόσο σίγουρη πως δεν χτυπούσαν παλαμάκια στο κάθε δάκρυ μου! Γιατί σήμερα δεν υπάρχουν….

Καληνύχτα!

Σαν παλιό σινεμά...! said...

->spyros serafeim: naiii NAII! vale opisthen kai meta 3ana prwti k mprosta k meta 3ana opisthen! ena me tin asfalto...mpas kai glitwsw...! asteievomai..as ton afisoume na zisei na prospathisw k egw na paw parakatw...

->apsoy:exeis dikaio, poly kalytero mou akougetai to "nysta3es? na poume kalinixta?" :) oso gia to arwma to rofima k to xamogelo tha ta afisw makria gia ligo kairo epidi ponane...

->paranoia:den me thymwneis esy, me ton eafto mou thymwnw...s'efxaristw pou mou anoigeis ta matia! ilikrina prospathw... :(


sas efxaristw olous gia to endiaferon :)

APSOY said...

Καλημέραααα!
:)
Άντε...μήπως να γράψεις άλλο ποστ που θα λέγεται: "ITS M LIFE" και θα περιγράφει πόσο καλύτερα νιώθεις;

Πάντως, λίγο θα συμφωνήσω με την παράνοια! (παράνοια είναι, δικαιολογημένα θυμώνει...) :)χεχε

Αλλά θα διαφωνήσω κι όλας λίγο...

Η παράνοια να θυμώσει με σένα!
Εσύ να μη θυμώνεις με σένα, αλλά με κείνον...
έτσι πάει ;)
Κάποιος σε ταρακουνάει...
Συνέρχεσαι,
λες κι ένα "Άντε αυτώσου τέτοιε"
Και έχεις κάνει το πρώτο βήμα!!!

Ενυδατική φορ έβερ!
Επιμένω...
Να παραμείνεις στην ίδια...;)

Καλημέραααααα!

Paranoia said...

Θυμώνω με την αποχαύνωση και την εξάρτηση σε κάτι που δεν αξίζει πια. Άλλοτε μπορεί να ήταν αλλιώς, τώρα όμως υπάρχει μόνο το ΕΜΠΡΟΣ!

Phoebus said...
This comment has been removed by the author.
Phoebus said...

Και έρχονται εκείνες οι στιγμές που λες «τι ωραία που έχω προχωρήσει και είμαι με κάποιον άλλο». Και συνειδητοποιείς ότι το παιδί που τώρα σε κάνει να χαμογελάς είναι «κάποιος άλλος» για σένα. «Κάποιος άλλος» από αυτόν που θα ήθελες. Όμως το ξέρεις και το ξέρω πως κάποια μέρα το παιδί αυτό θα γίνει ο «Γιάννης σου» (τυχαία επιλογή του ονόματος – ε Apsoy;) και ότι το κόλλημα θα γίνει «ένας πρώην, μωρέ». Αν θα τον θυμάσαι ακόμα... Απλά δώσε μια ευκαιρία, πρώτα σε σένα και μετά στο παιδί που τώρα είναι δίπλα σου. Μην περιμένεις τίποτα! Απλά δέξου με χαρά όσα έχει να σου δώσει! Και θα δεις που ένα βράδυ, θα κρατάς το χέρι του και θα νιώθεις ότι δε θέλεις να το αφήσεις ποτέ ξανά, γιατί το ίδιο χέρι σε τράβηξε έξω από το λαβύρινθο που κρυβόσουν και χάθηκες. :)

Aντώνης said...

Άντε από κει που θα μας γίνεις και ψύχωση!

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ said...

ΞΑΙΡΕΤΙΚΟ!!!!!!!!!!!!
Εδώ .."Μου λείπεις ρε γαμώτο και σε σκέφτομαι...! "
δε μου το χάλασες απλώς....βλέπω τις υπεράνθρωπες προσπάθειες μιας πονεμένης ψυχής, που εύχομαι να μην είναι και απέλπιδες..
Πάλεψέ το, όλοι πονέσαμε,
μα όταν το παλέψαμε δεν πήγε ...στράφι...άξιζε τον κόπο η προσπάθεια.
Εδώ σ' αυτόν που σε νοιάζεται!

Γλαρένιες αγκαλιές

Αρης Δαβαράκης said...

Hey! Ασχετο με το πόστ βέβαια, αλλά δεν ήξερα οτι υπήρχε blog μ'αυτό τον τίτλο! Πολύ χαίρομαι! Καλό μήνα και καλούς έρωτες και γενικώς ΟΛΑ καλά!

Anonymous said...

Καλησπέρα σας! κι εγώ έχω περάσει μιά τέτοια φάση....και πολύ χειρότερη από τη δική σας μπορώ να πώ.....γιατί ο 'υπέυθυνος'(για όσα τράβηξα εννοώ) αποφάσισε πρώτα να μου δυαλύσει εντελώς τον ψυχικό μου κόσμο και μετά να βγεί για πάντα από τη ζωή μου....ή μάλλον εγώ αποφάσισα να τον βγάλω οριστικά και για πάντα από τη ζωή μου....δε γινόταν αλλιώς...έπρεπε να το κάνω....γιατί αλλιώς θα κατέληγα στο ψυχιατρίο-και φυσικά αν κάτσω και γράψω τί μου κανε θα πιάσω όλο το χώρο-....είναι στο χέρι σας να βρείτε τον τρόπο να 'ξεφύγετε' από αυτή την εντελώς ψυχοφθόρα κατάσταση...μη κάνετε το κακό αυτό στον εαυτό σας...μην αφήνετε να σκιάζει έτσι τη ζωή σας είναι άδικο....να χαλιέστε έτσι για κάποιον που δε του άξιζε η αγάπη σας....γιατί σίγουρα δε του άξιζε....Σας έυχομαι να βγείτε γρήγορα από αυτό το...τούνελ και να βρείτε αυτόν που θα σας κάνει αληθινά ευτιχισμένη και για πάντα.Με αγάπη,Ηλιαχτίδα.

Anonymous said...

Hi there! I just wanted to ask if you ever have
any issues with hackers? My last blog (wordpress) was hacked
and I ended up losing several weeks of hard work due
to no backup. Do you have any methods to prevent hackers?

Here is my web site: bad credit auto loans
Feel free to visit my blog post :: how to buy a car,buying a car,buy a car,how to buy a car bad credit,buying a car bad credit,buy a car bad credit,how to buy a car with bad credit,buying a car with bad credit,buy a car with bad credit,bad credit car loans,car loans bad credit,auto loans bad credit,bad credit auto loans,buying a car bad credit loans,bad credit loans cars,buying a car and bad credit,how to buy a car on bad credit,buying a car on bad credit,loans for cars with bad credit,auto loans for bad credit,buying a car with bad credit,how to buy a car with bad credit

Anonymous said...

Amazing things here. I'm very happy to look your article. Thanks a lot and I am looking ahead to contact you. Will you kindly drop me a e-mail?

Here is my webpage ... how to buy a car with bad credit
Also visit my site :: buying a car with bad credit,buy a car with bad credit,how to buy a car with bad credit,buying a car,buy a car,how to buy a car

Anonymous said...

With havin so much written content do you ever run into any issues of
plagorism or copyright violation? My site has a lot of completely unique content I've either created myself or outsourced but it appears a lot of it is popping it up all over the internet without my permission. Do you know any methods to help reduce content from being stolen? I'd really appreciate it.


Here is my webpage - how to buy a car with bad credit
Here is my homepage - buying a car with bad credit,buy a car with bad credit,how to buy a car with bad credit,buying a car,buy a car,how to buy a car

Anonymous said...

Good day! I know this is kind of off topic but I was wondering if
you knew where I could get a captcha plugin for my comment form?

I'm using the same blog platform as yours and I'm having trouble finding one?
Thanks a lot!

Feel free to surf to my web page :: buy a car with bad credit

Anonymous said...

Great delivery. Solid arguments. Keep up the amazing work.


My weblog - how to buy a car with bad credit

Anonymous said...

It iѕ importаnt to κeeρ in mіnd: - Go fоr pub stools oг bistгο stools fοr your living room, dining roоm,
bedrooms, kitchеn, oг any other durable уet lightweіght рlastiс.
The Protоss: Тhе protoss have 3
unitѕ the Oracle, Tеmpest аnd mοthеrship core whilе
thе carrier and mothеrshiρ are going to need loanѕ for bad credit motoгсycle
pагts. Thеre is enough roοm іn the back wіll haгdly notice they're moving.

Feel free to visit my web-site - technologist